فارسی / English

مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد در کمیته شرایط اضطراری پیشگیری از کرونا

مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد در کمیته شرایط اضطراری پیشگیری از کرونا

مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد در کمیته اضطراری پیشگیری از کرونا:
پروتکل های پیشگیری از شیوع کرونا در دستور کار قرار گرفت

کمیته شرایط اضطراری شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با محوریت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تشکیل جلسه داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه آهن و فولاد و از آنجایی که مقابله با ویروس کرونا یک بسیج همگانی را می‌طلبد، جلسه شرایط اضطراری این شرکت با هدف شناسایی، پیشگیری، آموزش و آگاه سازی در خصوص ویروس کرونا تشکیل شد. محمد محیاپور مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد آمادگی حداکثری آحاد جامعه جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را یک اصل مهم خواند و گفت: اولویت هر جامعه در این شرایط صیانت از سرمایه انسانی است و این سرمایه در مقابل خطر ابتلا به کرونا حفظ نمی شود مگر با عملیاتی نمودن مولفه های پیشگیرانه و ارتقاء سطح دانش همگانی به ویژه همکاران شرکت توسعه آهن و فولاد در خصوص مسائلی چون بهداشت فردی، محیطی، عمومی و استمرار پروتکل های اجرایی در راستای صیانت از سلامت کارکنان و جامعه.
وی افزود: نظارت مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست بر مجموعه موارد ذکر شده می تواند کمک شایانی به پیشگیری از گسترش این ویروس در جامعه نماید. محیاپور خاطرنشان کرد: پیرو دستورالعمل های ابلاغی از سوی دستگاه ها و مراجع ذیصلاح در اسرع وقت ساز و کارهای لازم در راستای صیانت از سلامت کارکنان و جامعه در دستور کار قرار گرفت و با تشکیل کمیته شرایط اضطراری آماده همراهی با سایر دستگاه ها به منظور مقابله با کرونا هستیم.
وی افزود: به منظور اجرایی نمودن پروتکل های مدنظر در گام نخست برای بانوان شاغل در شرکت دورکاری در نظر گرفته شد و در گام بعدی نیروهایی که دارای علائم شبه آنفولانزا و سرماخوردگی بودند پایش و چکاپ روزانه شدند. مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد خاطرنشان کرد: کاهش ساعت کاری، الزام استفاده از ماسک و دستکش در محیط کار، الزام معرفی افراد مشکوک به واحد اورژانس، لغو ثبت انگشت ورود و خروج، ضدعفونی مستمر اماکن و سرویس های ایاب و ذهاب، آموزش چهره به چهره پرسنل، لغو ماموریتهای خارج از استان، تعطیلی رستوران ها و آبدارخانه های شرکت و… از دیگر کارهایی است که در خصوص مقابله با ویروس کرونا در این شرکت انجام شده است.
محیاپور افزود: در راستای آگاهی رسانی و اطمینان از فرآیندهای پیشگیرانه در سطح شرکت، دستورالعمل پیشگیری و فرایند مواجهه با ویروس کرونا توسط مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست تدوین و به کلیه پیمانکاران ابلاغ گردیده است و بر اجرای آن نظارت سختگیرانه اعمال می‌شود.
وی تاکید کرد: به منظور همراهی و تعامل با دانشکده علوم پزشکی شهرستان سیرجان، همسو با این دانشگاه عمل نموده و در راستای تامین تجهیزات حفاظت فردی و محلول های ضدعفونی و حضور در جلسات ستاد پشتیبانی مدیریت کرونا در فرمانداری اقدام نموده ایم تا ضمن مقابله با شیوع این ویروس، بخشی از مسئولیت های اجتماعی خود را به انجام برسانیم.