اخبار شرکت

اخبار دنیای صنعت و آهن

در اولین روز سال جدید صورت گرفت؛
دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر با کارکنان و پرسنل خطوط تولید

مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران ارشد شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر امروز و دقایقی پس از تحویل سال جدید با حضور در مجموعه شرکت، به دیدار کارکنان شیفت و‌ پرسنل ‌پرتلاش خطوط تولید و کارخانه در حال احداث فولادسازی و نورد گرم رفتند.

ادامه مطلب

درخشش شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر در جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی

در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی، دو طرح نوآورانه شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر به عنوان طرح های برتر توسط هیات داوران انتخاب شد و با کسب رتبه برتر و اهدای تندیس این جشنواره ملی، مورد تجلیل قرار گرفت.

ادامه مطلب

در بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ ایران؛
شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر تندیس و جایزه «مدیریت پایداری» را دریافت کرد

شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر در بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌ عمومی‌ و سومین جشنواره مردم‌ داری ایران، تندیس و جایزه ویژه «مدیریت پایداری» را دریافت کرد.

ادامه مطلب

در همایش صد شرکت برتر ایران عنوان شد:
شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر در جمع شرکت‌های برتر ایران

بیست‌وششمین همایش معرفی شرکت‌های برتر ایران (IMI-100) صبح امروز با حضور وزیر صمت، وزیر اقتصاد و دارایی، برخی مقامات کشوری و مدیران عامل شرکت های بزرگ کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

ادامه مطلب

مدیر آزمایشگاه و کنترل کیفیت شرکت توسعه آهن و فولاد:
استقرار تخصصی ترین استاندارد سیستم آزمایشگاهی در شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر

مدیر آزمایشگاه و کنترل کیفیت شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر گفت: این شرکت با بررسی انتظارات و درک نیاز‌های ذینفعان کلیدی شرکت و همچنین اهمیت اهداف صادراتی و ارتقای کیفی، استقرار استاندارد مدیریت آزمایشگاه ISO/IEC 17025:2017 و اخذ گواهینامه آن را به عنوان یک رویکرد راهبردی شناسایی و اجرا کرده است.

ادامه مطلب

۵ رکن مدیریت هوشمند معدن

دنیای‌اقتصاد: بهره‌وری، ایمنی، کارآیی، در دسترس‌بودن و قابلیت اطمینان تجهیزات؛ ۵رکن هر برنامه مدیریت هوشمند بخش معدن است که با اجرایی‌شدن آنها تولید در معدن

ادامه مطلب

طلای جهانی سر به زیر شد

دنیای معدن: قیمت طلا امروز(دوشنبه) با تقویت دلار کاهش یافت، در حالی که سرمایه‌گذاران منتظر آمار تورم این هفته ایالات‌متحده بودند تا نشانه‌هایی در مسیر

ادامه مطلب

راهبری ایمیدرو و در آستانه دهه فجر انجام شد
امضای قرارداد جدید سرمایه گذاری احداث پتروشیمی در منطقه ویژه لامرد

دنیای معدن:قرارداد جدید سرمایه گذاری احداث پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد منعقد شد. این قرارداد با راهبری ایمیدرو، در راستای تحقق اهداف و چشم

ادامه مطلب

کلیه حقوق اطلاعات و مطالب این سایت محفوظ و متعلق به شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر می باشد.

Golgohar Iron & Steel Development Co